168 часа

от Уикипедия, свободната енциклопедия
Направо към навигацията Направо към търсенето
„168 часа“
Информация
Вид седмичник

Начало 26 април 1990 г. (1990-04-26) (29 г.)
Главен редактор Слави Ангелов
Език български
Свързани вестници 24 часа“, „Дневен Труд
Сайт 168chasa.bg

„168 часа“ е български седмичник с коментарни и аналитични материали[1], който излиза всеки петък. През 2011 година е определен като третият най-голям седмичник с месечна аудитория от 5.2 процента[2].

История[редактиране | редактиране на кода]

Вестникът излиза за първи път на 26 април 1990 година[3].

Теми[редактиране | редактиране на кода]

Характерни за него са скандалните разкрития, дръзките репортажи и коментари, задълбочените анализи и професионални прогнози. Новини от България и света, борсова и пазарна информация, юридически съвети, медийни новини и научни сензации допълват информационните страници на вестника. Спортни репортажи, съвети за здравето и добрата форма, премиери и класации, криминални афери и светски новини[4].

Собственост[редактиране | редактиране на кода]

До декември 2010 година вестникът е собственост на германската пресгрупа WAZ (ВАЦ)[5], след това закупен от „БГ Приватинвест“.

През март 2011 година, 83% от акциите в холдинга, собственик на вестниците „Труд“, „24 часа“ и „168 часа“, са прехвърлени на бизнесмените Огнян Донев и Любомир Павлов. Сделката става без знанието и съгласието на третата фирма съсобственик в пресгрупата – регистрираната в Австрия компания „БГ Приватинвест“[6].

Източници[редактиране | редактиране на кода]

Външни препратки[редактиране | редактиране на кода]