Беседа:Петър Богоев

от Уикипедия, свободната енциклопедия
Направо към навигацията Направо към търсенето

Както по документи, така и сред протоколите на Политбюро на ЦК на БКП, Богоев е записан като Петров. Мисля че статията трябва да се преименува на Петър Петров (заедно с препращащите я статии). -- DenisWasRight (беседа) 20:40, 26 април 2016 (UTC)[отговор]

Не знам за това, но няма как село Мадара да е в Османската империя през 1903 г. Второ, струва ми се, че си объркал личностите. Няма как Богоев да е съден през март 1944 г. на смърт, а през 1948 г. вместо да е пуснат той да си обжалва присъдата пред комунистическите власти, след като е осъден в Царство България. Още повече, че е комунист. --Ilikeliljon (беседа) 19:16, 27 април 2016 (UTC)[отговор]
А това е останало от „Долно Котори, Леринско, тогава в Османската империя“, което не знам от кой източник е взето. -- DenisWasRight (беседа) 19:20, 27 април 2016 (UTC)[отговор]
От този Цонев, Младен. Дейци на Българското инженерно-архитектурно дружество 1893-1949. София, Академично издателство „Проф. Марин Дринов“, 2001. с. 37.--Ilikeliljon (беседа) 19:29, 27 април 2016 (UTC)[отговор]
Възможно ли е да има две лица с еднакви имена? Освен това което казваш, другото отговаря на източник от протокола на ПБ. -- DenisWasRight (беседа) 19:32, 27 април 2016 (UTC)[отговор]
Не знам дали е възможно две лица да имат три еднакви имена, но някои факти си противоречат. Както казах, ако е осъден от царската власт е много вероятно да е освободен през 1944 г., а пък според този проток през 1948 г. той се моли смъртанта му присъда да бъде заменена. Можеш ли да ми посочиш на кой лист точно пише данните за този Петър Петров, да не търся?--Ilikeliljon (беседа) 20:03, 27 април 2016 (UTC)[отговор]
Тук е посочена кратка автобиография, а тук, на 1 и 4 страница, е включен в състава на ОК на БРП (к.) във Варна. -- DenisWasRight (беседа) 20:51, 27 април 2016 (UTC)[отговор]
Алиса Селезньова, приемам промените ти за неуместни. Откъде си толкова сигурна, че източникът на Проф. Марин Дринов е точен. Имаш ли друг подобен източник, който да го потвърди. Аз ти изложих два такива, където за място на раждане е записано с. Мадара. Не може този на Политбюро да е грешен, тъй като той е работил там и съм сигурен, че лично той им го е казал. Не може също да е съвпадение мястото на раждане, с. Мадара, да се споменава на два пъти между 1944 и 1947 година. Или както се предположи, това не е един и същ човек, или просто има някъде грешка. -- DenisWasRight (беседа) 21:15, 1 май 2016 (UTC)[отговор]

1. Със сигурност е един и същи - Никола Богоев (1900 - 1986, вероятно брат му) роден в Котори е бил кмет на Мадара от 1951-1955. 2. Явно са се изселили в Мадара. 3. Документите от тая епоха често бъркат и пишат мястото, където се живее за родно - имам много такива примери. 4. Просто трябва да напишем Роден в Котори, семейството му се изселва в Мадара, Шуменско. [1] --Мико (беседа) 04:47, 3 май 2016 (UTC)[отговор]

Не мога да пиша неща, за които не съм прочел. Благодарско че се включи. -- DenisWasRight (беседа) 09:43, 3 май 2016 (UTC)[отговор]