ТВі

от Уикипедия, свободната енциклопедия
Направо към навигацията Направо към търсенето
ТВі
ТВі
Лого на ТВі
Информация
Стартиране 17 март 2008 г.
Закриване 20 февруари 2016 г.
Притежател „Инфо24“
Език украински
Страна  Украйна
Статут частна
Седалище Киев
Уебсайт tvi.ua
Разпространение
Сателит Green tickY
Кабел Green tickY
Web Green tickY

ТВi (чете се „ти-ви-ай“) е бивш частен национален информационен телевизионен канал в Украйна (2008 – 2016), който излъчва от 2008 до март 2015 г. Известен е със своята критична позиция към украинското правителство, най-вече към президента Виктор Янукович. От края на април 2013 г. е с нови собственици, които искат каналът да стане традиционен.

На 23 март 2015 г. каналът спира поради финансови причини. През март 2016 г. лицензът е анулиран.

Вижте също[редактиране | редактиране на кода]

Външни препратки[редактиране | редактиране на кода]

     Портал „Украйна“         Портал „Украйна    
Криейтив Комънс - Признание - Споделяне на споделеното Лиценз за свободна документация на ГНУ Тази страница частично или изцяло представлява превод на страницата „TVi (TV channel)“ в Уикипедия на английски. Оригиналният текст, както и този превод, са защитени от Лиценза „Криейтив Комънс - Признание - Споделяне на споделеното“, а за съдържание, създадено преди юни 2009 година — от Лиценза за свободна документация на ГНУ. Прегледайте историята на редакциите на оригиналната страница, както и на преводната страница. Вижте източниците на оригиналната статия, състоянието ѝ при превода и списъка на съавторите.