Телеграф (вестник)

от Уикипедия, свободната енциклопедия
Направо към: навигация, търсене
„Телеграф“
Информация
Цена на
печатно издание
0,50 лв. от понеделник до неделя
0,70 лв. в петък
Собственик Нова българска медийна група
Издател „Пресмаркет“ ООД
Език български
Тираж 170 000 (от октомври 2013 г.) [1]
Свързани вестници „Уикенд“
Седалище
на управление
бул. „Цариградско шосе“ 113А София, България
Уебсайт:
http://www.telegraph.bg/

„Телеграф“ е български национален всекидневник, спадащ към групата на жълтите и таблоидните вестници.

За първи път излиза на 25 ноември 2002 година с името "Виж", като продукт на „Пресгрупа Монитор“ с цена от 30 стотинки.

От 1 януари 2005 година е преименуван на „Телеграф“.

През юли 2007 година — по време на Тройната коалиция, вестниците от пресгрупа „Монитор“ – „Монитор“, „Телеграф“ и „Политика“ – се сдобиват с нов собственик: „Нова българска медийна група“ с едноличен собственик бившата държавна служителка и бивш директор на Българския спортен тотализатор Ирена Кръстева[2].

На 12 декември 2007 година, при отказ на ръководството да окаже подкрепа на пребития свой кореспондент от Бургас Асен Йорданов, осем журналисти напускат вестника - Диана Донкова, Мариета Томова, Ирина Атанасова, Владимир Клисуров, Любен Лесидренски, Стефан Топузов, Виктор Гергински и Георги Бойков.

Вижте още[редактиране | редактиране на кода]

Източници[редактиране | редактиране на кода]

  1. http://www.telegraph.bg
  2. „Вестниците „Монитор“, „Телеграф“ и „Политика“ с нов собственик“, Mediapool, 29.07.2007