Русия 24

от Уикипедия, свободната енциклопедия
Направо към навигацията Направо към търсенето
Россия-24
Лого на Русия 24
Информация
Стартиране 1 юли 2006 г.
Мрежа ВГТРК
Притежател Правителство на Русия
Картина 576i (SDTV) 16:9
Език руски
Страна Русия
Статут държавна
Предишни имена Вести (1 юли 2006 – 31 декември 2009 г.)
Седалище Москва, Русия
Свързани канали Русия 1, Русия 2, Бибигон, Русия К, РТР Планета, RT
Уебсайт vesti.ru
Разпространение
Излъчван за цял свят
Аналогово Red XN
Цифрово Red XN
Сателит Green tickYEutelsat Hot Bird
Кабел Green tickY
IPTV Green tickY
Web Green tickY vesti.ru
Россия-24 в Общомедия

Россия-24 е федерален държавен новинарски телевизионен канал в Русия, собственост на Общоруската държавна телевизионна и радиопредавателна компания. Основан е на 1 юли 2006 година.

История[редактиране | редактиране на кода]

Излъчването започва на 1 януари 2007 г. в Русия, 7 февруари – на Западния бряг на Съединените щати, 19 май 2008 г. – в Сърбия, 9 октомври 2008 г. – в Киргизстан. VGTRK Crimea започна да излъчва на 10 март 2014 г.

Главен редактор на канала е Евгени Бекасов (от 2012 г.).

Каналът се стреми да даде широк и безпристрастен облик на живота във всички руски региони от европейския анклав Калининград до Владивосток в Далечния изток.

Каналът е наречен Vesti до 1 януари 2010 г., когато публичната собственост на VGTRK преименува каналите си.

Програма[редактиране | редактиране на кода]

Логотип[редактиране | редактиране на кода]

Вижте също[редактиране | редактиране на кода]

Външни препратки[редактиране | редактиране на кода]